איך קונים בALIEXPRESS

מציאת מוצרים באליאקספרס לא אמורה להוות בעיה, אך מציאת מוכרים אמינים היא מה שמושך את מירב תשומת הלב. Dropshipping עם AliExpress הוא פשוט כמו רכישת מוצר באתר והזנת כתובת הלקוח שלך כדי לקבל את ההזמנה שלהם.

ל- Aliexpress יש מערכת דירוג עבור ספקים, חנויות ומוכרים כדי לסייע למוכרים עם מוניטין טוב לקונים. בדף המוצר תוכלו לראות דירוגי ספקים לכל חנות המציעה את המוצר.

כאשר אתה משלם באינטרנט, AliExpress מבטיח שתקבל את כספך בחזרה אם הפריט לא נמסר או שהמוצר הלא נכון נמסר. AliExpress מבטיח שתקבל החזר מלא אם המוצר שלך לא יגיע כמתואר ברשימה בזמן. מדיניות ההחזרה של מוכר מסוים ב- AliExpress מוצגת בדף המוצר.

לרוב, מוצרים שנרכשים באמצעות AliExpress נשלחים מסין, אך במקרים נדירים פריטים נשלחים לחנות מקומית או למחסן במדינה הרוכשת. שים לב שאם המוצר מוזמן מספק אחר, AliExpress תחייב דמי משלוח נפרדים.

Aliexpress מתמקדת בלקוחות בינלאומיים ומספקת מוצרים מכל רחבי העולם. זהו שוק שבו מוכרים עצמאיים שונים, עסקים קטנים ומפעלים ישירים מוכרים את מוצריהם ללקוחות בודדים.

למוכרים רבים באליאקספרס יש תמונות מוצר קיימות שכבר תוכל להשתמש בהם בחנות שלך

ותיאורי מוצר בסיסיים מסופקים. בחלק מהמאמרים באליאקספרס יש תיאורי מוצרים ארוכים ורחבים, אך כדאי לקרוא אותם כדי לראות את המוצר ואת מה שאתה חושב עליו. AliExpress פועל כמו כל פלטפורמה כללית אחרת: אתה מחפש מוצר אחר המציג לך את כל האפשרויות הזמינות של מספר ספקים.

זו לא בהכרח בעיה אם אתה רק רוצה להסתכל על הדבר האמיתי

אבל אם המחיר והמחיר נותנים לך אותנטיות, כדאי להקדיש זמן לחקור את המוכר ולקרוא ביקורות מוצרים מלקוחות אחרים שיש להם כבר נרכש. ישנן מספר הזמנות מוצר למשוב, לכן מומלץ לבחור מוכר שמוכר כמות טובה של המוצר שברצונך לרכוש.

רבים מהמוצרים ש- AliExpress מייצרת זמינים עבור חלק קטן מהעלות שהיית משלם עבור פריטים מקבילים בעת קניות בצפון אמריקה או באירופה

איכות המוצר שאתה קונה אינה זהה בין אם אתה קונה מותג או כזה שיש לו הפרש במחירים, למשל אם אתה קונה 3 או 4 יחידות של AliExpress במחיר של מוצר ממותג. כאשר אנו יוצאים לקניות, במקרים רבים קשה להבחין בין המוצר המקורי לבין העתק באליאקספרס מכיוון שכך מתבצעת העתק.

בהתחשב בגורמים אלה

קונים לא צריכים להיות בספק לגבי רכישת מוצרים ב- AliExpress. מגוון המוצרים הרחב המוצע למכירה, כגון המחירים הנמוכים ומדיניות ההחזרים הנהדרים, אמורים להספיק כדי לפתות אותך לקנות באתר. לפני שנכנס לפרטים כיצד לרכוש מוצרים מאליאקספרס, יידע אותנו מה עליך לעשות בעת רכישה באתר.

Aliexpress

היא חלק מקבוצת Alibaba, הידועה כאחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם ונוסדה בשנת 2010 כדי לסייע לחברות מקוונות למכור מוצרים סיניים ישירות ללקוחות. הזן את AliExpress, מקום בו תוכל לרכוש מוצר בודד ולשלוח אותו מכל מקום בעולם עד הבית. כל המוצרים שאתה יכול לקבל מאליאקספרס זמינים באינטרנט, אז אל תקנה שום דבר מאליאקספרס וחכה, החבילה שלך תהיה שווה את ההמתנה.

מכיוון שרוב מוכרי AliExpress הם יצרנים זרים, תמצא מוצרים אופנתיים במחירים נמוכים. רבים ממוצרי התווית הלבן הסינית הזולים ב- AliExpress אינם זמינים בחנויות, כך שעליך לייצר בעצמך.

AliExpress

היא פלטפורמה שאכן מתווכת בין הקונה למוכר, והמוכר אחראי למשלוח ההזמנה עבור המוצר ומקיים הבטחות בתיאור המוצר. אם יש למוכר מוצר עם דירוג גבוה, זוהי החלטת רכישה טובה. AliExpress דואגת לכל הנושאים החשובים כגון אימות שהמוכר עומד בכללים שנקבעו, הגנה על הקונה במקרה של בעיה, חיסכון בכסף אם תאשר את קבלת המוצר וניהול התנגשויות אפשריות בין קונים למוכרים.

Aliexpress מאפשרת לך לערער על העסקה אם אינך מרוצה מהמוצר שרכשת ואינך מקבל אותו עד למועד האספקה המתוזמן. אם המוצר ניזוק, בקש מהלקוח שלך לצלם ולשלוח אותו לאליאקספרס והמוכר יבצע את העסקה.

לקבלת חוות דעת שנייה על מוצר

המוכרים יכולים להשתמש בתוסף Chrome שנקרא AliExpress Seller Check. לאחר שיצרת חשבון AliExpress, חפש בסרגל החיפוש בחלק העליון של מוצרים שאתה יכול לקנות. זה מועיל עבור מוכרי AliExpress לעשות יותר עסקים ולמכור יותר מוצרים.

מה שאנו אוהבים באליאקספרס

הוא אפשרויות המשלוח החינמיות שלה ומגוון המוצרים הסיניים הזולים שלה. אם אתה יכול להוכיח שהמוצר שלך מזויף, AliExpress מחזיר את כספך וסוגר את החנות עבור המוכר, אך ברוב המקרים אתה תשמור את המוצר שלך. לאליאקספרס יש גם חברת משלוחים משלה, מה שהופך אותה לזולה יותר לשלוח מוצרים ממוכרים סינים עד הבית.

אתה יכול לרכוש מוצרי AliExpress באמצעות בית קפה מאובטח עם גישה לאינטרנט האישי שלך

האפליקציה משתמשת באותו חשבון שבו היית משתמש באתר AliExpress ומאפשרת לך לעיין במוצרים, להוסיף פריטים לעגלת הקניות ולהשלים הזמנות. גישה זו מאפשרת לך לצמוח מבלי לדאוג להזמנת עשרות מוצרים באתר.